Un articol pentru după post

Există un antioxidant universal care să acționeze în toate țesuturile corpului, indiferent de structura și rolul acestora? Da. Acesta este vitamina B7 (sau H), cunoscută popular sub numele de Biotină sau științific drept Acid Alfa Lipoic.

Biotina este eficientă împotriva distrugerilor oxidative cauzate în organism de radicalii liberi. Ea acționează la nivelul membranei și mitocondriilor celulare, din toate tipurile de celule existente în corp. Rolul ei principal este cel de producere a energiei celulare dar și cel de sinteză a acizilor nucleici și de asigurare a respirației celulare.

Pentru toate acestea Biotina și-a adjudecat numele de antioxidantul ideal. Este implicată în metabolizarea zahărului și a grăsimilor din organism, transformând glucidele și lipidele în energie. Dacă v-ați întrebat vreodată de ce aveți din abundență stocuri de grăsime, care reprezintă o potențială sursă de energie și totuși constatați o evidentă lipsă de tonus, acesta poate fi răspunsul: insuficiența Biotinei, motorul care să determine utilizarea stocurilor energetice existente.

Deficitul de Biotină determină de asemenea căderea parului, probleme legate de piele și unghii, crampe musculare, lipsa de tonus muscular bun sau de coordonare. Prezența ei suficientă înseamnă un corect regulator al glicemiei în organism.

De unde luăm Biotina:

  • alimentație suficientă în Biotină
  • auto-generare în propriul intestin

Alimente care conțin Biotina (miligrame/100g)

  • făină de soia: 63
  • gălbenuș de ou: 54
  • nuci: 37
  • arahide: 31
  • sardine: 21
  • migdale: 17
  • ciuperci: 15
  • orez brun: 9
  • cereale integrale: 7
  • spanac: 6
  • crabi: 6
  • morcovi: 3
  • roșii: 2
  • brânză de burduf: 2

Ca suplimente pentru un abundent aport de Biotină pot fi consumate:

  • drojdia de bere
  • melasa
  • tărâțele
  • untura de pește

 

Într-un intestin sănătos bacteriile intestinale produc suficienta Biotină.

Acest lucru este cu putință numai atât timp cât flora intestinală se află în stare bună. Cea mai măruntă perturbare a bacteriilor intestinale, cum ar fi ingerarea unui pahar de tărie, a unei lingurițe de zahăr sau a unei tablete de antibiotic poate tulbura semnificativ această ordine. Atunci nu mai funcționează perfect nici producția de Biotină.

Inamicii principali ai Biotinei:

Carnea grasă de orice proveniență, cartofii prăjiți, dulciurile preparate cu zahăr și conservele pot distruge flora intestinală în doar șase săptămâni. De asemenea alcoolul, nicotina și abuzul de medicamente distrug cu rapiditate Biotina.

Cum recunoaștem o floră intestinală în stare precară:

  • O floră intestinală distrusă se recunoaște ușor după dereglările digestive, precum constipația sau diareea, scaunele cu miros greu, balonările, mirosul neplăcut al gurii.
  • Căderea părului și problemele pielii și ale unghiilor sunt un semnal de alarmă în ce privește buna funcționare a florei intestinale.

 

De ce Biotina reprezintă rezolvarea problemelor de cădere a parului:

Biotina conține sulf. Părul, unghiile și pielea, necesită de asemenea mult sulf și au permanentă nevoie de acest element pentru a crește sănătoase.

Acolo unde Biotina lipsește, apare curând seboreea, o secreție anormal de abundentă a glandelor sebacee și pielea, inclusiv cea a capului, se acoperă cu prea multa grăsime. Printre consecințele acestui fapt se numără căderea părului și mătreața. Asigurarea unui aport suficient de Biotină ajută și la restabilirea podoabei capilare, în cazul celor care s-a pierdut mult păr. De asemenea aceasta stopează albirea acestuia.

 

5 motive pentru a consuma suficienta Biotină:

  • Refacerea podoabei capilare și sănătatea unghiilor și a pielii.
  • Arderi eficiente cu evitarea depunerilor lipidice și generarea de energie suficientă.
  • Eliminarea radicalilor liberi din toate tipurile de structuri celulare.
  • Oxigenarea celulară abundentă pentru evitarea acidifierii organismului.
  • Corecta auto-reglare a glicemiei.

 

nh nh

Biotina 40 capsule

vnhbf

Biotina 100 capsule

 

Distractie de post

De ce ar trebui să dormim mai mult pe partea stangă

Posturi de dormit sănătoase și posturi de dormit de evitat.

Deși în acest video este tratată problema posturilor de dormit în general, informațiile se aplică și în perioada de post întrucât este de dorit o detoxifiere cât mai profunda și rapidă cu ajutorul sistemului limfatic.

Datele despre sistemul digestiv și beneficiile dormitului pe partea stângă sunt valabile și în postul cu apă, chiar dacă sistemul digestiv nu are nimic de prelucrat.

În primele zile de post, sub acțiunea diverșilor stimuli precum mirosurile sau cea a stimulilor emoționali, stomacul încă mai produce mici cantități de suc gastric și toate organele digestive sunt în așteptare, activitatea lor nefiind complet stopată încă.

Postul negru și zilele săptămânii

Se spune că ținerea postului negru cu perseverență într-o anumită zi a săptămânii va influența în mod pozitiv acele aspecte atribuite în general respectivei zile. Aruncând o privire în statistica acestui blog am observat că nu puțini sunt cei care au ajuns aici căutând astfel de informații și m-am gândit să le aduc la îndemână și acest tip de date. Dacă influențele despre care se spune sunt cu adevarat vizibile în viața individuală și dacă există persoane care au avut perseverența necesară să testeze influențele benefice aduse de postirea într-o anumită zi a săptămânii, rămâne să aflăm de la cei care au încercat.

Iată care sunt influențele presupuse a le avea fiecare zi a săptămânii dacă se tine post negru pe parcursul acesteia:

LUNI

Postul negru ținut luni facilitează reușita la examene, găsirea unui loc de muncă, obținerea de bunuri materiale meritate, reușire în procese unde dreptatea este de partea noastră, ajutorul în vederea căsătoriei. De asemenea sporește memoria, calitățile psihice, talentul lingvistic, imaginația, aptitudinile literare, creativitatea. Conferă o mare putere de adaptare.

MARȚI

Postul negru de marți ajută la eliminarea situațiilor de viață ce implică violența și accidentele. Acesta duce în timp la eliminarea confruntărilor și amplifică energiile de tip masculin/yang.

MIERCURI

Postul negru ținut miercuri facilitează legăturile interpersonale de orice fel, schimburile, mișcarea și adaptarea, abilitatea de a intermedia și de a comunica, afacerile. Miercuri se postește pentru a scăpa de persecuții și de învinuirile celor ce vă acuza pe nedrept. Creste optimismul și permite obținerea succesului material.

JOI

Postul negru ținut joi amplifică înțelepciunea, echilibrul, moralitatea, corectitudinea, bunul simț, respectul pentru autoritate, spiritul de sacrificiu, umanismul.

VINERI

Postul negru de vineri permite asimilarea aspectelor ce țin de afectivitate, iubire, armonie, frumusețe, senzualitate rafinată, simpatie, atracție magnetică, farmec. Aduce pacea lăuntrică și fericirea. Vineri se postește și pentru izbăvirea de vrăjmașii știuți și neștiuți, pentru alungarea duhurilor necurate și dezlegarea vrăjilor și a blestemelor.

SÂMBĂTĂ

Postul negru ținut sâmbăta  amplifică spiritul practic, siguranța, stabilitatea, spiritul de organizare, perseverența, tenacitatea, răbdarea, seriozitatea și spiritul analitic. (Nu este recomandat totuși să se realizeze în mod regulat post sâmbăta pentru evitarea unor fenomene de rezonantă nedorite!)

DUMINICĂ
Postul negru de duminică solarizează și purifică ființa și amplifică energiile de tip masculin/yang.  Arde reziduurile negative acumulate la nivel sufletesc, favorizează deschiderea către aspectele spirituale înalte și apropierea de Dumnezeu.

Pentru a ajunge la efectele dorite este necesar ca postul negru să fie ținut cu regularitate în aceeași zi a săptămânii. În prealabil este de dorit ca persoana care începe ținerea unui astfel de post sa stabilească un aspect concret pentru care face acest demers, chiar dacă ziua respectivă are o înșiruire de mai multe posibile influențe. (Exemplu: persoana va alege sa postească, sa zicem joi, pentru înțelepciune, chiar dacă joi există o multitudine de alte influențe.)

Se spune că după 3 – 4 luni efectele încep să se facă simțite, iar după aproximativ doi ani se obține o stabilizare a lor.

* Aceasta postare nu are o bază științifică ci este făcută pe baza cercetării unei convingeri populare, conform căreia, planetele sistemului nostru solar influențează pe rând zilele săptămânii, asa cum influențează și alte perioade mai mari din an, ce au căpătat denumirea de zodii.

Pericolele din sucurile acidulate

Pentru că am auzit că există persoane care ”țin post” cu băuturi gen Cola sau alte sucuri acidulate (!) postez acest video. Sper să fie suficient de convingător pentru a elimina dorința oricui de a consuma astfel de băuturi, atât pentru cei care se află în post, cât și pentru oricare altă perioadă a vieții fiecăruia.

Despre:

Substanțe periculoase aflate în unele băuturi acidulate.
Boli la care predispun sucurile carbogazoase.
Organe și sisteme puse în pericol de băuturile carbogazoase.

Blogul ”Postul negru” a împlinit 6 ani!

E mărișor deja, îl pregătesc de școală. :)

La mulți ani cu sănătate și fericire tuturor cititorilor! 

♥♥♥♥♥

Mulțumiri tuturor celor care și-au spus aici povestea propriului post cu apă, contribuind la aceasta bază tot mai bogată cu informații, menită să inspire pe cat mai mulți să încerce să se auto-cunoască și să își îmbunătățească starea de sănătate. Mulțumiri tuturor celor care citesc acest blog și celor care s-au lăsat inspirați și încurajați de cele citite aici. 
Tuturor vă urez La Mulți Ani, să fiți sănătoși, să vă înțelegeți și să vă iubiți pe voi înșivă și pe cei din jur, să aveți parte de posturi ușoare și urmate de cât mai multe beneficii, să vă regăsiți atât de necesara armonie între corp, emoții și gânduri, echilibrul generator de fericire!   

                                                                                                    ♥♥♥♥♥

Cum se face clisma

Procedura, beneficii, precautii

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 165 de alți urmăritori