Utilizări mai puțin cunoscute ale aspirinei

Uimitoarele beneficii aduse de lecitină

9 idei pentru a consuma mai multă apă

În ce alimente se află cel mai concentrat conținut de colesterol.

Postul Mare (Postul Paștelui)

Descriu mai jos cum se ținea acest post în trecut. Eu așa îl țin.
Acum vad că lucrurile tind să se relaxeze. Dezlegarea la pește și la alte produse de origine animală tinde să fie tot mai frecventă în calendarul oficial ortodox. Informații exacte găsiți aici: http://patriarhia.ro/calendar-ortodox-40/

Perioada postului:

Săptămâna Albă: 7 Martie – 13 Martie.
Se pot consuma lactate și ouă dar se renunță la carnea de orice fel.

Postul Paștelui: 14 Martie – 30 Aprilie

În acest post nu mâncăm: carne, ouă , lactate.
De asemenea postim de pește, vin și untdelemn.
Mâncăm deci numai bucate fără ulei și anume: legume, fructe, cereale, semințe oleaginoase.

MÂNCĂM UNTDELEMN ȘI BEM VIN (dacă dorim) :
Sâmbăta și Duminica,
La 9 Martie – Sfinții 40 de Mucenici.

MÂNCĂM PESTE (dacă dorim):
Buna Vestire – 25 Martie,
Duminica Floriilor – 24 Aprilie.

Postim mai aspru în special în săptămâna de la începutul Postului Mare și în săptămâna Patimilor.
Astfel, în săptămâna de la începutul Marelui Post : Luni și Marți se mănâncă numai o dată pe zi – seara – pâine și apă.
În săptămâna Patimilor, în afară de Joi când luăm două mese, se mănâncă la fel ca mai sus; Vineri și Sâmbătă e post desăvârsit (total).
Bolnavii au voie să mănânce bucate cu untdelemn și să bea vin în Postul Mare.

Un articol pentru după post

Există un antioxidant universal care să acționeze în toate țesuturile corpului, indiferent de structura și rolul acestora? Da. Acesta este vitamina B7 (sau H), cunoscută popular sub numele de Biotină sau științific drept Acid Alfa Lipoic.

Biotina este eficientă împotriva distrugerilor oxidative cauzate în organism de radicalii liberi. Ea acționează la nivelul membranei și mitocondriilor celulare, din toate tipurile de celule existente în corp. Rolul ei principal este cel de producere a energiei celulare dar și cel de sinteză a acizilor nucleici și de asigurare a respirației celulare.

Pentru toate acestea Biotina și-a adjudecat numele de antioxidantul ideal. Este implicată în metabolizarea zahărului și a grăsimilor din organism, transformând glucidele și lipidele în energie. Dacă v-ați întrebat vreodată de ce aveți din abundență stocuri de grăsime, care reprezintă o potențială sursă de energie și totuși constatați o evidentă lipsă de tonus, acesta poate fi răspunsul: insuficiența Biotinei, motorul care să determine utilizarea stocurilor energetice existente.

Deficitul de Biotină determină de asemenea căderea parului, probleme legate de piele și unghii, crampe musculare, lipsa de tonus muscular bun sau de coordonare. Prezența ei suficientă înseamnă un corect regulator al glicemiei în organism.

De unde luăm Biotina:

  • alimentație suficientă în Biotină
  • auto-generare în propriul intestin

Alimente care conțin Biotina (miligrame/100g)

  • făină de soia: 63
  • gălbenuș de ou: 54
  • nuci: 37
  • arahide: 31
  • sardine: 21
  • migdale: 17
  • ciuperci: 15
  • orez brun: 9
  • cereale integrale: 7
  • spanac: 6
  • crabi: 6
  • morcovi: 3
  • roșii: 2
  • brânză de burduf: 2

Ca suplimente pentru un abundent aport de Biotină pot fi consumate:

  • drojdia de bere
  • melasa
  • tărâțele
  • untura de pește

 

Într-un intestin sănătos bacteriile intestinale produc suficienta Biotină.

Acest lucru este cu putință numai atât timp cât flora intestinală se află în stare bună. Cea mai măruntă perturbare a bacteriilor intestinale, cum ar fi ingerarea unui pahar de tărie, a unei lingurițe de zahăr sau a unei tablete de antibiotic poate tulbura semnificativ această ordine. Atunci nu mai funcționează perfect nici producția de Biotină.

Inamicii principali ai Biotinei:

Carnea grasă de orice proveniență, cartofii prăjiți, dulciurile preparate cu zahăr și conservele pot distruge flora intestinală în doar șase săptămâni. De asemenea alcoolul, nicotina și abuzul de medicamente distrug cu rapiditate Biotina.

Cum recunoaștem o floră intestinală în stare precară:

  • O floră intestinală distrusă se recunoaște ușor după dereglările digestive, precum constipația sau diareea, scaunele cu miros greu, balonările, mirosul neplăcut al gurii.
  • Căderea părului și problemele pielii și ale unghiilor sunt un semnal de alarmă în ce privește buna funcționare a florei intestinale.

 

De ce Biotina reprezintă rezolvarea problemelor de cădere a parului:

Biotina conține sulf. Părul, unghiile și pielea, necesită de asemenea mult sulf și au permanentă nevoie de acest element pentru a crește sănătoase.

Acolo unde Biotina lipsește, apare curând seboreea, o secreție anormal de abundentă a glandelor sebacee și pielea, inclusiv cea a capului, se acoperă cu prea multa grăsime. Printre consecințele acestui fapt se numără căderea părului și mătreața. Asigurarea unui aport suficient de Biotină ajută și la restabilirea podoabei capilare, în cazul celor care s-a pierdut mult păr. De asemenea aceasta stopează albirea acestuia.

 

5 motive pentru a consuma suficienta Biotină:

  • Refacerea podoabei capilare și sănătatea unghiilor și a pielii.
  • Arderi eficiente cu evitarea depunerilor lipidice și generarea de energie suficientă.
  • Eliminarea radicalilor liberi din toate tipurile de structuri celulare.
  • Oxigenarea celulară abundentă pentru evitarea acidifierii organismului.
  • Corecta auto-reglare a glicemiei.

 

vnhbf

Biotina 100 capsule

 

Distractie de post

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 171 de alți urmăritori