Verificarea nivelului propriu de toxicitate prin postul cu apă

Pentru a vă cunoaște nivelul personal de toxicitate nu este nevoie de vreo unealată medicală sofisticată sau de tabele complicate, cu parametrii măsurabili și nici de personal medical specializat. Oricine poate fi barometrul propriei toxicități, cu condiția să fie sincer cu el însuși și să privească cu atenție și obiectivitate către propria persoană.

Cum se face masurarea nivelului propriu de toxicitate?

Măsurarea gradului de toxicitate se face prin omiterea a una sau două mese consecutive pe parcursul unei zile sau printr-o pauză alimentară de 24 de ore și prin observarea empirică a simptomelor ce se vor asocia acestei condiții cu care organismul nu este obișnuit.

Constatări

a)    Dacă după omiterea unei singure mese principale a unei zile, fără a se fi ciugulit nimic între  aceasta și cea anterioară (care sa fi fost moderată ca aport caloric) apare durerea de cap, acesta este primul și cel mai important semnal că persoana în cauză trăiește într-un corp extrem de toxic.

b)    Dacă după omiterea a două mese principale consecutive, fără a se fi ciugulit nimic înainte și între acestea, sau după parcurgerea a 24 de ore în care să nu se fi consumat deloc mâncare, apare vreunul dintre simptomele de mai jos, de asemenea este vorba despre un corp foarte toxic.

Semnalele de toxicitate extremă, apărute după ominterea a una sau două mese consecutive sau parcurgerea a 24 de ore fără aport alimentar, sunt următoarele:

–       Durerea de cap

–       Starea generală de rău

–       Amețeala

–       Slabiciunea extremă

Aceste patru simptome nu sunt universal prezente în cazul omiterii unor mese, deci nu se întâmplă tuturor. Mai mult, ele nu se află în lista simptomelor de normalitate în cazul în care sunt omise anumite mese din programul alimentar zilnic așa cum se înclină a se crede. Din păcate, apariția lor este copleșitor de frecventă în rândul persoanelor care au omis una sau două mese sau care nu au mâncat nimic 24 de ore. Aceasta frecvență însă, în mod eronat, a alimentat părerea că simptomele respective ar fi normale în caz că nu s-au mâncat una sau mai multe mese. Ele sunt de fapt  niste manifestari neplăcute foarte frecvente din simplul motiv că, un numar extrem de mare de persoane trăiesc în corpuri foarte toxice și nicidecum pentru ca ar fi niste simptome normale într-un corp pe deplin sănătos și curat.

Ce se întâmplă în interior?

Cauza apariției stărilor neplăcute amintite mai sus constă în faptul că, după întreruperea cursului obișnuit al alimenrării, în sânge se găsește, proaspăt revărsat, un aport copleșitor de toxine.

DA, este absolut normal să existe foame în perioada primară a suspendării alimentării însă stările neplăcute enumerate mai sus nu reprezintă normalitatea ci doar anunță existența toxicității în organism. Prezenta foamei și a poftelor în primele zile/ore de post negru este de fapt singurul simptom firesc, normal în această situație.

5 responses to this post.

  1. Posted by Paula on 11/09/2012 at 6:43 pm

    Buna, as dori sa tin un post cu apa candva, m-am documentat pana acum pe diferite site-uri in limba engleza si pe acest blog, bineinteles… Intrebarea mea este cat de mult pot sa tin, avand in vedere ca am in jur de 1.60 m si 50-51 de kg (stiu de pe acum ca am mult de detoxiafiat, deoarece nu am stat niciodata nemancata de cand ma stiu)… Si inca ceva: as dori ca dupa un eventual post, sa tin un tratament naturist pe baza de schinduf, datorita unor probleme hormonale pe care le am. Stiu ca dupa post se poate recladi un organism mult mai sanatos daca se traieste corespunzator (printr-o dieta echilibrata si sport), dar as vrea sa stiu daca si plantele vor avea un efect mult mai rapid, ducand la o reglare a hormonilor. Va multumesc anticipat!

    Răspunde

    • Paula, parerea mea (care nu inseamna neaparat adevarul absolut), referitoare la actiunea plantelor medicinale asupra organismului dupa un post cu apa, este ca ele vor necesita aproximativ aceeasi durata de adminstrare pentru a rezolva o anumita problema, ca si in cazul unui organism care nu a trecut printr-un post. Un eventual impact mai puternic poate fi simtit in primele zile/saptamani, in functie de durata tratamentului. Accelerarea efectului tratamentului respectiv, in cazurile in care aceasta exista, este totusi minora ca timp, in raport cu o persoana care nu a postit.

      Postul cu apa poate fi tinut pana in momentul in care apare ceea ce dr. Shelton numeste ”adevarata foame”, un sentiment extrem de puternic, care nu poate fi trecut neobservat, si care reprezinta semnalul care pune ”stop” fara dubii starii de post. Totusi putini ajung la aceasta faza, fiecare oprind atunci cand considera ca a obtinut ceea ce a dorit, sau pur si simplu cand doreste sa iasa din aceasta stare, din diferite motive.
      Prin urmare, oameni diferiti, avand exact aceeasi inaltime, greutate si varsta ca tine, vor ajunge intr-un numar diferit de saptamani la momentul descris mai sus si de aceea nu poate fi facuta nici un fel de estimare. Dr. Shelton insusi descrie cazuri in care, conform statisticilor sale, unele persoane ar fi trebuit sa poata continua postul si totusi ”adevarata foame” s-a instalat surprinzator de rapid si cazuri in care persoane extrem de firave, au tinut un post surprinzator de lung pana la instalarea starii respective.

      By: http://www.donkeymails.com/pages/ptp.php?refid=andreea16161

      Răspunde

  2. Posted by Paula on 11/09/2012 at 6:44 pm

    Am uitat sa mentionez ca am 22 de ani.

    Răspunde

  3. Posted by Elena on 05/10/2012 at 9:14 am

    Buna, am revenit sa mai aduc informatii la ce s-a mai intamplat cu mine dupa postul meu cu apa. Indraznesc sa spun ca ma simt foarte bine, am stationat la 51-52 kg pentru doamnele/domnisoare interesate de acest aspect, insa nu as spune ca din cauza ca am un regim alimentar sanatos… De fapt, dupa ce am revenit la mancarea solida, am revenit la ce mancam si inainte de post o buna bucata de vreme, apoi in vacanta de vara alternam zile sau chiar saptamani de mancare sanatoasa cu cea mai „normala”, daca o pot numi asa. Greutatea aceasta o mentin prin sport, mai exact aerobic si ridicari de greutati. Erau saptamani cand faceam si de 6 ori pe saptamana. Nu stiu daca se datoreaza postului aceasta energie pe care simt nevoia sa o consum sau nu, dar ma simt excelent. 🙂

    Tenul meu nu mai are probleme majore (iarasi nu stiu daca este de la post sau datorita tratamentului dermatologic pe care il urmam in timpului postului), doar cate un cos inainte de menstruatie.

    Partea negativa pe care am resimtit-o este legata de par. In vara aceasta am avut sesiune si tocmai in acea perioada mi-a cazut destul de mult par. Gaseam par peste tot in casa si m-am cam alarmat. Insa dupa ce am terminat cu examenele nu am mai avut probleme. Stilista mea, care nu m-a mai vazut de mult timp, mi-a zis ca mi s-a rarit parul si cu ocazia asta l-am si tuns mai scurt, sperand ca in acest mod se va regenera. Un alt lucru de care nu sunt mandra este ca am inceput sa fumez din nou. Un lucru interesant este acela ca atunci cand mananc sanatos nu simt nevoia de a fuma si chiar nu o fac, insa cand mananc „normal”, imediat dupa imi aprind o tigara.

    Era sa uit… Inainte de post ma duceam cam o data pe zi la toaleta, acum ma duc cam de trei ori, cam dupa o jumatate de ora, o ora maxim!

    Pacat ca nu putem recomanda postul cu apa oamenilor, astfel s-ar rezolva multe probleme de sanatate, care cu ajutorul medicamentelor sau prin alte metode dau rezultate de scurta durata sau chiar deloc… Cam asta am avut de zis, spor tuturor postitorilor care vor mai veni! 🙂

    Răspunde

  4. Ma bucur enorm ca ai revenit; Elena! Postarea ta este cu atat mai valoroasa cu cat ai incercat sa sintetizezi starea ta generala si efectele resimtite la ceva vreme dupa postul cu apa, cand fiecare revine la ritmul sau obisnuit de viata. Cred ca este nevoie si de o astfel de sectiune in acest blog… 🙂

    Observatia ta cu fumatul, de care nu mai simti nevoiea cand mananci sanatos, este universal valabila in legatura cu toate viciile. Personal cunosc indeaproape o persoana extrem de viciata in privinta bauturilor alcolice care din momentul in care a inceput sa tina posturile clasice (ortodoxe) de peste an, nu mai agrea bautura iar cand acestea incetau si revenea la mancarea obisnuita, dorinta de a bea era mult mai slaba si cantitatile mult mai mici.

    Cat despre recomandarea postului cu apa oamenilor cu diverse probleme, parerea mea este ca aceasta trebuie facuta sub forma unei sugestii si eventual a oferirii catorva informatii despre acest subiect. In rest atat starile cat si beneficiile sunt atat de variate pe cat sunt si oamenii si fiecare va avea parte de o experienta diferita atunci cand va fi decis sa incerce.

    Răspunde

Lasă un răspuns

