Carti despre post, dieta cu sucuri, alimentatie vegetala, farmacie verde

Candva eram frustrata caci toate mancarurile de pe masa de sarbatori erau in cel mai bun caz lacto-ovo-(infim)vegetariene si in majoritatea covarsitoare a cazurilor erau de fapt N feluri de carne, variat gatite. Nu stiam ce sa combin si cum sa fac sa arate bine si sa fie gustoasa o mancare din vegetale si nici chiar una lacto-ovo-vegetariana care sa aiba fata de sarbatoare.

Asa ca, desi in postul Craciunului cand ma simteam excelent, imi faceam planuri marete referitoare la a ramane la hrana vegetala, de sarbatori reveneam invinsa la meniurile traditionale caci numai asa ceva vroiau toti cei din jur, aceasta trebuia sa gatesc, si aceasta gaseam oriunde mergeam in vizita. Nu pot sa va spun cat de repede incepeam sa ma simt greoaie, obosita si trista, parca in jurul meu se reconstruia incet dar sigur o cusca ce se evaporase fara sa imi dau seama cat posteam.

In toamna lui 2011, dupa terminarea postului cu apa de 34 de zile, am decis sa renunt la carne si asa am facut pana in ziua de astazi cu cateva mici exceptii in care am consumat ceva peste. Odata ce am luat acesta decizie, am inceput sa caut si am gasit, destul de greu la inceput, e drept, retete vegane si raw-vegane, idei atractive pentru gatit care au fost treptat acceptate si de cei din jur care, intre timp, dat fiind afluxul de informatie in domeniu, incepusera sa caute sa fie mai ponderati cu mancarea de origine animala. Astfel am pus capat frustrarilor de sarbatori.

Pentru cei care se gasesc intr-o situatie asemanantoare, care au nevoie de inspiratie pentru mese sanatoase cu ocazii festive si pe tot parcursul anului, le sugerez sa achizitioneze cateva carti pe care sa le aiba la indemana oride cete ori doresc sa gateasca o masa sanatoasa.
Spor la gatit usor si pofta buna la mese usoare !

 

 

One response to this post.

  1. […] Pentru o mai ușoară trecere prim post vă reamintesc link-ul către câteva cărți care s-ar putea sa va inspire: https://cirys.wordpress.com/2014/12/13/carti-despre-post-dieta-cu-sucuri-alimentatie-vegetala-farmac… […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

