Promisiunea de dupa post

In prezent exista un numar extrem de mare de oameni care se preocupa de mentinerea sanatatii lor prin preventie sau de recuperarea acesteia pe cai naturale, postul cu apa avand un loc de cinste in ambele situatii. Este de asemenea o parte a anului in care multe persoane tin postul traditional si nu putine dintre ele il traverseaza asociat cu postul doar cu apa.

Mai toti privim insa inainte cu o mica strangere de inima, gandind ca, odata cu venirea sarbatorilor de iarna, tendinta este sa pierdem mai mult sau mai putin din curatenia efectuata si din ceea ce am construit in ce priveste sanatatea. De aceea am enuntat mai jos un text promisiune, de tipul juramintelor cavaleresti de odinioara, in speranta ca aceste promisiuni o data asumate vor ajuta pe cat mai multi sa nu incheie perioada sarbatorilor cu un simt de vinovatie si regret.

O astfel de asumare este cu atat mai folositoare la incheierea postului cu apa, indiferent de perioada cand este tinut.

  • Imi voi respecta si proteja corpul, ca fiind cea mai inalta si complexa manifestare a vietii fizice cunoscute, fata de care sunt in cel mai inalt grad responsabil
  • Ma voi abtine de la toate mancarurile si bauturile nenaturale, devitalizatoare si de la bauturile natural sau sintetic stimulante
  • Imi voi hrani corpul numai cu hrana vie, naturala, pe cat posibil neprocesata
  • Voi cauta sa imi prelungesc anii de sanatate din anii ce imi sunt dati a-i trai, in beneficiul meu si al celorlalti, impartasind cu dragoste cunostintele in domeniu pentru ca si ei sa reuseasca acest lucru
  • Imi voi regenera corpul, asigurandu-i echilibrul potrivit intre munca si odihna, activitate si relaxare
  • Imi voi purifica celulele, tesuturile si sangele constant cu mancaruri sanatoase, apa pura, aer curat si expunere la soare
  • Ma voi abtine de la mancatul emotional. Nu voi consuma nimic din ceea ce stiu ca nu contine nutrienti pentru corp si minte hrana numita si hrana moarta (calorii goale)
  • Imi voi mentine in permanenta toate gandurile si emotiile pure iar prin cuvintele si atitudinea mea voi cauta sa raspandesc in jurul meu calmul, binele si iubirea
  • Voi cauta sa imi multiplic constant cunostintele in ceea ce priveste legile naturii referitoare la hranire, le voi aplica si ma voi bucura de fructele lor
  • Voi cauta in permanenta sa ma ridic educandu-ma pe mine, prietenii si rudele in respect fata de natura si sanatate

Puteti oricand adauga noi idei sau sa alcatuiti propria varianta de promisiune catre voi insiva, inspirandu-va din ideile de mai sus pentru a va ajuta sa pastrati rezultatul postului cu apa si al oricaror regimuri sanatoase.

4 responses to this post.

  1. Posted by Maria on 03/12/2014 at 9:36 pm

    Excelent ! O super idee un ajutor enorm pentru corecta revenire din postul cu apa ! Felicitari Cirys !

    Răspunde

  2. Posted by Nuni on 04/12/2014 at 12:49 pm

    Foarte frumos,Cirys! Bravooo!!! 🙂

    Răspunde

  3. Multumesc tuturor! 🙂

    Răspunde

  4. Posted by Leni on 04/12/2014 at 4:18 pm

    Minunat Cirys. iti multumesc din suflet.

    Răspunde

Lasă un răspuns

