8 motive pentru pregatirea dinaintea postului cu apa

1. Minimizarea simptomelor neplacute Simptomele neplacute aferente detoxifierii prin postul cu apa sunt mult diminuate deoarece o mare parte din neplacerile primelor zile de post negru sunt preluate de perioada de pregatite si tranzitate mai putin neplacut.

2. Pre-curatare si pre-detoxifiere Sistemul digestiv si in special intestinul gros au ocazia de a trece printr-o pre-curatare datorita alimentarii cu o hrana ce contine multe fibre vegetale si lichide. Acest fapt va usura mult eliminarea reziduurilor de tip placa si detoxifierea din postul cu apa.

3. Inlatura teama Teama de postul cu apa, de senzatiile si reactiile organismului din aceasta perioada, de abstinenta alimentara este mult diminuata caci deja ne obisnuim sa ne simtim altfel, datorita eliminarii unei parti a toxinelor adunate in timp si deja suntem familiarizati cu ceea ce inseamna lupta cu sine.

4. Cunoasterea de sine Realizam care este diferenta dintre ceea ce inseamna foamea si poftele atat din timpul perioadei de pregatire cat si foamea si poftele din timpul postului cu apa.

5. Restrictii care nu frustreaza Obisnuinta psihica cu renuntarea treptata la anumite placeri alimentare necastia timp. Abandonarea treptata, a anumitor alimente, face mult mai usoara acceptarea ideii de a nu manca nimic o perioada – postul cu apa propriuzis – si de a manca apoi din nou cumpatat.

6. Evitarea abuzurilor Sunt evitate situatiile dinaintea postului de genul ”azi imi fac toate poftele caci de maine nu mananc nimic”, situatii in care de obicei nu se reuseste inceperea postului in ziua urmatoare iar in cazurile in care totusi se reuseste, predispun la o revenire nesanatoasta atat cantitativ cat si calitativ. Sunt de asemenea mult mai usor de evitat revenirile bruste din post cu mancaruri grele sau cantitati mari

7. Cheia revenirii corecte Pregatirea dinaintea postului cu apa este cheia succesului unei reveniri din post fara abuzuri alimentare. Deja cunoastem cum sa ne manageriem foamea si poftele din perioada in care se mananca cu restrictii.

8. Deprinderea de a fi cumpatat Respectarea unui program alimentar inainte de post faciliteaza obisnuirea mai usoara cu acesta si in perioada de revenire, cand tendinta este cea de a nu mai suporta nici o bariera in alegerea hranei si a cantitatii.

Anunțuri

6 responses to this post.

  1. Iata un documentar foarte bun despre postul negru si efectele sale. E titrat in romana.

    Răspunde

  2. Merci pentru video.
    Vizionare placuta tuturor!

    Răspunde

  3. Posted by Corina on 13/11/2014 at 12:44 am

    Multumim pentru video,o incurajare si stimulare pentru noi toti.

    Răspunde

  4. Posted by Corne_lia on 13/11/2014 at 10:31 am

    In ce zi de post ai ajuns Corina?

    Răspunde

  5. Posted by Corina on 13/11/2014 at 11:07 pm

    Am reinceput postul,azi termin iar prima zi..am slabiciunea si cedez in zilele 3-4,in zilele cele mai grele..mi-am facut o strategie sa-mi scriu intr-un caiet toate momentele grele prin care trec in perioada postului si sa ma uit la videouri ca sa ma incurajez,sa-mi alung gandurile negative.Am sa scriu din nou aici dupa ce trec de ziua a 4-a..sa fiu sigura ca de data asta reusesc sa trec de ce-i mai greu pentru mine.Tu Cornelia?esti in perioada de post?

    Răspunde

  6. Posted by lucy on 14/11/2014 at 7:38 am

    multumesc mult pt. informatiile pretioase ,au venit la momentul potrivit

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: