Postul Negru a implinit 7 ani!

Cu ocazia acestei aniversari a blogului Postul Negru vă urez tuturor La Mulți Ani, să fiți sănătoși, să vă înțelegeți și să vă iubiți pe voi înșivă și pe cei din jur, să aveți parte de posturi ușoare și urmate de cât mai multe beneficii, să vă regăsiți atât de necesara armonie între corp, emoții și gânduri, echilibrul generator de fericire!

Mulțumiri tuturor celor care și-au spus aici povestea propriului post cu apă, contribuind la aceasta bază tot mai bogată cu informații, menită să inspire pe cat mai mulți să încerce să se auto-cunoască și să își îmbunătățească starea de sănătate!

Mulțumiri tuturor celor care citesc acest blog și celor care s-au lăsat inspirați și încurajați de cele citite aici!

4 responses to this post.

  1. Posted by anca on 08/08/2016 at 10:34 pm

    Noi multumim!

    Răspunde

  2. Posted by Maria on 16/08/2016 at 7:27 pm

    La multi ani! : )
    Chiar daca am descoperit de curand acest blog, as dori sa va spun ca citesc multe articole interesante care ma ajuta sa constientizez mai bine importanta unei alimentatii sanatoase si a detoxifierii prin post.

    Astazi am intalnit o doamna si m-am hotarat sa scriu aici ce am invatat de la ea cu privire la nutritie. (poate va motiva pe cineva).

    Doamna are 93 de ani si mi-a spus ca este (lacto)vegetariana de la varsta de 3 ani (deoarece atunci a constientizat ca nu doreste sa omoare alte animale pentru hrana).
    Totodata, mi-a spus ca a avut aceeasi greutate constanta dealungul vietii (a fost „subtirica”) si ca a mancat preponderent fructe si legume. Dulciurile, mi-a spus ca nu i-au palcut dar manca faguri de miere deoarece sotul dansei se ocupa cu cresterea albinelor.
    Mi-a spus ca nu a fost niciodata bolnava sau la doctor desi a avut o data o coasta rupta care s-a vindecat de la sine, pentru ca avea mult calciu in organism, mi-a spus ea.

    Numai bine va doresc, si ma scuzati daca nu am pus mesajul unde trebuie sau am scris prea mult.

    Răspunde

    • Maria, la multi ani si tie, pentru ziua de ieri!
      Astfel de marturii sunt binevenite indiferent unde apar. Este extraordinar sa aflam ca exista printre noi oameni atat de minunati ca aceasta doamna. Cu atat mai mult cu cat viata dumneaei s-a desfasurat, in cea mai mare parte, intr-o perioada cand informatia despre nutritie era aproape inexistenta. Exemplul personal si impactul unei vieti traite astfel asupra celor din jur fac cat 100 de carti despre nutritie citie. Pentru cine are urechi de auzit, desigur. Multumim!

      Răspunde

Lasă un răspuns

