Pericolele din sucurile acidulate

Pentru că am auzit că există persoane care ”țin post” cu băuturi gen Cola sau alte sucuri acidulate (!) postez acest video. Sper să fie suficient de convingător pentru a elimina dorința oricui de a consuma astfel de băuturi, atât pentru cei care se află în post, cât și pentru oricare altă perioadă a vieții fiecăruia.

Despre:

Substanțe periculoase aflate în unele băuturi acidulate.
Boli la care predispun sucurile carbogazoase.
Organe și sisteme puse în pericol de băuturile carbogazoase.

3 responses to this post.

  1. Posted by Violeta on 03/09/2015 at 12:00 pm

    Mi-a placut ! Si m-a bucurat ! Eu nu beau sucuri de peste 40 de ani . De fapt, beau numai apa .

    Răspunde

  2. Multumesc, Violeta si felicitari pentru decizia ta.
    Sper sa fie de folos pentru cat mai multi.

    Răspunde

  3. Posted by Violeta on 09/09/2015 at 11:36 am

    Nu gandeam c-o sa-mi raspunzi . Te voi urmari cu placere si multa atentie .

    Răspunde

Lasă un răspuns

